Lid worden kan weer via dierenzaak Charlie - echter niet vissen in onze kolk

Donderdag, 24 april 2014

HSV Elden heeft besloten om weer nieuwe leden toe te laten via haar verkooppunt Dierenspeciaalzaak Charlie. Er is echter een restrictie aan het lidmaatschap verbonden.

Voor nieuwe leden geldt echter dat ze voor 2014 niet mogen vissen aan 'onze' kolk aan de Rijksweg in Elden. De nieuwe leden krijgen bij het lidmaatschap onderstaande brief.

Welkom bij HSV Elden!

Bij dit voorlopig bewijs van lidmaatschap ontvangt u ook de landelijke lijst van viswateren. In dit boekje staat waar u mag vissen met deze vergunning.

Daarnaast heeft HSV Elden ook een eigen viswater, gelegen aan de Rijksweg West te Elden. Dit viswater is normaal gesproken alleen beschikbaar voor leden. De laatste tijd hebben zich echter enkele ongeregeldheden voorgedaan bij ons eigen viswater. Als bestuur hebben we moeten besluiten om nieuwe leden (vanaf lidnummer 10-01-436-000333 en hoger) voorlopig  (voor het jaar 2014) geen toegang te geven om te vissen op ons eigen viswater. Zie voor meer informatie hierover ook onze website, www.hsv-elden.nl.

U mag met deze vispas natuurlijk wel in alle wateren vissen die in de landelijke lijst staan.

We hopen dat u begrip heeft voor dit besluit.

Wij wensen u als bestuur veel visplezier.