JeugdVISpas

Voor jeugdleden tot en met 13 jaar, die willen vissen met twee hengels of op roofvis is er de jeugdVISpas.

Lid worden van een hengelsportvereniging heeft veel voordelen. Via de vereniging krijg je de VISpas. Ben je in het bezit van een VISpas dan krijg je tweemaal per jaar de Regio Editie van Het Visblad gratis thuisgestuurd.

Daarnaast kun je:

• meedoen aan verschillende wedstrijden, niet alleen van de vereniging, maar ook van de federatie.
  • bij de vereniging veel te weten komen over goede visstekken bij jou in de buurt, de manier waarop je daar het best kunt vissen en dergelijke.

Wil je meer weten over de JeugdVISpas, ga dan naar www.stekkie.nl. Op Stekkie.nl kun je chatten met leeftijd genoten en vind je veel informatie.

Je kunt de JeugdVISpas verkrijgen bij:

• Decathlon Arnhem Zuid
    Olympus 1 te Arnhem

Het lidmaatschap voor de JeugdVISpas kost € 10,- per jaar. Daarnaast vragen wij aan alle nieuwe leden 2,50 euro aan inschrijf- en administratiekosten. Deze kosten zijn eenmalig.

Let op, bij het lid worden via de online vispasmodule betaalt u de jaren er op automatisch per incasso.