Het laatste verenigingsnieuws

Algemene Ledenvergadering op 21 november

publicatiedatum: Zondag, 20 oktober 2019

Beste leden, De Algemene Ledenvergadering van HSV Elden zal dit jaar op donderdag 21 november worden gehouden in Het Dorpshuis aan de Rijksweg-West 50 in Elden. De vergadering begint om 20:00 uur. Alle leden van wie het emailadres bekend is krijgen de agenda per email opgestuurd. De agenda is tevens in te zien wanneer u klikt op "Lees verder".

Mijnsportvisserij.nl: platform voor alle leden

publicatiedatum: Maandag, 14 oktober 2019

Sportvisserij Nederland heeft ervoor gezorgd dat sportvissers hun adreswijziging zelf kunnen doorvoeren, een duplicaat kunnen aanvragen als ze de VISpas kwijt zijn, een gratis MeeVIStoestemming aanvragen, opzeggen en meer.

Automatische incasso - u kunt nu nog inschrijven

publicatiedatum: Woensdag, 2 oktober 2019

Begin november zal voor de leden die toestemming hebben gegeven de automatische incasso weer plaatsvinden. Dit geeft veel gemak voor u als lid en voor de penningmeester.

Decathlon nu officieel verkooppunt voor Vispas HSV Elden

publicatiedatum: Zaterdag, 6 juli 2019

Vanaf zaterdag 6 juli 2019 kunt u de Vispas van HSV Elden ook kopen bij de Decathlon in Arnhem Zuid. De Decathlon heeft een grote afdeling buitensporten en daarbij mag de hengelsport niet vergeten worden. De winkel heeft een groot assortiment aan hengelsportartikelen.

Chris Kootstra wint jeugdwedstrijd 2019

publicatiedatum: Zaterdag, 29 juni 2019

Chris Kootstra heeft de jeugdwedstrijd 2019 gewonnen. Door 7 vissen te vangen met een totale lengte van 110 cm wist hij de eerste plaats te veroveren. De tweede prijs werd gewonnen door Leon Boers met 4 vissen met een totale lengte van 55 cm. De derde prijs was voor Lucas Perfors. Lucas ving drie vissen met een totale lengte van 45 cm.

Welkom

Dit is de website van Hengelsportvereniging Elden. De HSV heeft zijn standplaats in Elden, onder de rook van Arnhem. Leden van de vereniging zijn vooral te vinden in Elden en de omliggende Arnhemse wijken Elderveld, De Laar (Oost en West), De Schuytgraaf en Zuid (Malburgen).

Weersverwachting
Arnhem