Het laatste verenigingsnieuws

Vispassen tussen Kerst en Oud en Nieuw de deur uit

publicatiedatum: Maandag, 24 december 2018

De laatste dagen komen er veel vragen binnen over wanneer de VISpas voor 2019 wordt verstuurd. Zoals op de ledenvergadering ook is aangegeven wordt de VISpas tussen Kerst en Oud en Nieuw verstuurd. Dit doen we zodat we het ledenboekje voor 2019 in 1 keer mee kunnen sturen naar alle leden. Met vriendelijke groet, Het bestuur

Uitslag wedstrijden senioren en Knuiman bokaal bekend

publicatiedatum: Donderdag, 20 december 2018

Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering zijn de uitslagen van de wedstrijden senioren en de Knuiman bokaal bekend gemaakt. Dit jaar wint Johan Cremers voor de 5e opeenvolgende maal het klassement van de wedstrijden. John Beijer wint de Knuimanbokaal.

Gelrepas

publicatiedatum: Zaterdag, 8 december 2018

Leden die in het bezit zijn van een Gelrepas kunnen de helft van het lidmaatschapsgeld terugkrijgen via de gemeente. Klik op 'Lees verder' voor meer informatie.

Wedstrijden: data en locaties voor het komende jaar vastgesteld

publicatiedatum: Vrijdag, 23 november 2018

HSV Elden heeft haar viswedstrijden voor het komende jaar vastgesteld. De data en locaties van de wedstrijden staan op de site bij het kopje 'Wedstrijden'.

Wedstrijdvissers betalen 16,00 euro per jaar om mee te doen aan de wedstrijden. Wilt u een keer een enkele wedstrijd meedoen? Dan betaalt u 3,50 euro per wedstrijd. Voorwaarde voor deelname is wel dat je lid bent van HSV Elden.

Voor deelname aan de wedstrijden om de Knuiman-bokaal geldt dat ieder lid hier gratis aan mee kan doen.

Voor de forellenwedstrijden gelden aparte kosten. Voor 10 euro per keer kan er worden meegevist. Per lid mogen er maximaal 2 introducees meedoen, deze betalen echter 15 euro.

Algemene Ledenvergadering op 22 november

publicatiedatum: Vrijdag, 2 november 2018

Beste leden, De Algemene Ledenvergadering van HSV Elden zal dit jaar op donderdag 22 november worden gehouden in cafe / zaal 'Ons Huis' aan de Brink in Elden. De vergadering begint om 20:00 uur. Alle leden van wie het emailadres bekend is krijgen de agenda per email opgestuurd. De agenda is tevens in te zien wanneer u klikt op "Lees verder".

Welkom

Dit is de website van Hengelsportvereniging Elden. De HSV heeft zijn standplaats in Elden, onder de rook van Arnhem. Leden van de vereniging zijn vooral te vinden in Elden en de omliggende Arnhemse wijken Elderveld, De Laar (Oost en West), De Schuytgraaf en Zuid (Malburgen).

Weersverwachting
Arnhem