Het laatste verenigingsnieuws

Per 1 oktober worden er geen nieuwe leden meer aangenomen voor het jaar 2017

publicatiedatum: Woensdag, 19 september 2018

Zoals al in de titel staat vermeld worden er voor het jaar 2017 vanaf 1 oktober geen nieuwe leden meer aangenomen. De verkoop van Vispassen bij Dierenspeciaalzaak Charlie en via de online module zal weer beginnen in januari 2018.

Verhuizing?...Opzeggen lidmaatschap?... Geef het nu door!!!

publicatiedatum: Zaterdag, 1 september 2018

Ieder jaar gebeurt het weer dat mensen vergeten een verhuizing of opzegging van het lidmaatschap door te geven. Administratief geeft dit ons als bestuur de nodige problemen. Daarom verzoeken wij u alle wijzigingen in uw gegevens door te mailen naar hsv-elden@hotmail.com . Namens het bestuur, alvast bedankt.

HSV Elden helpt bij visles basisschool De Toermalijn

publicatiedatum: Vrijdag, 24 augustus 2018

Op donderdag 23 augustus heeft Hengelsportfederatie Midden Nederland in samenwerking met HSV Elden een visles verzorgd voor de leerlingen van groep 8 op basisschool De Toermalijn in Arnhem. Vismeester Ans van Heumen van HF Midden Nederland en HSV Elden bestuurslid Harrie Kootstra verzorgden 's ochtends een theorieles over vissen. Het leukste onderdeel echter was het vissen in de praktijk!

Gratis jeugdvergunning voor kinderen tot 14 jaar!

publicatiedatum: Vrijdag, 10 augustus 2018

Ben je niet ouder dan 14 jaar (peildatum 1 januari) en vis je nooit met meer dan één hengel? En vis je niet op roofvis met kunstaas of dood aas? Dan kun je nu een GRATIS jeugdvergunning van onze vereniging aanvragen, uitprinten en binnen 10 minuten kun je aan de waterkant zitten!

Gino Leenders wint voor de tweede maal de jeugdwedstrijd

publicatiedatum: Woensdag, 8 augustus 2018

Gino Leenders heeft voor de tweede keer op rij de jaarlijkse jeugdwedstrijd van HSV Elden gewonnen. Door de warmte werden er weinig vissen gevangen, maar Gino wist een grote voorn op het droge te krijgen. Hij mocht daarom de beker, samen met een mooie nieuwe werphengel, mee naar huis nemen.

Welkom

Dit is de website van Hengelsportvereniging Elden. De HSV heeft zijn standplaats in Elden, onder de rook van Arnhem. Leden van de vereniging zijn vooral te vinden in Elden en de omliggende Arnhemse wijken Elderveld, De Laar (Oost en West), De Schuytgraaf en Zuid (Malburgen).

Weersverwachting
Arnhem