H. Cremers wint forellentrofee

Maandag, 14 april 2014

Op 12 april kon er weer op forel worden gevist bij de forellenvijvers van Aquavita. De opkomst viel dit jaar een beetje tegen, 6 man genoten dit jaar van een mooie voorjaarszon. Er werd goed gevangen, er werden zelfs meer forellen gevangen dan dat er waren uitgezet. De heer H. Cremers mocht met de vangst van 10 forellen de trofee in ontvangst nemen.

Er werd gestart rond de klok van 8. Doordat er maar 6 man aanwezig waren, werd er gekozen om in de kleine vijver te gaan vissen. Er werden 40 forellen uitgezet, maar er zwommen ook nog de nodige forellen in de vijver. Uiteindelijk werden er 41 forellen gevangen. Zelfs de penningmeester, die om half twaalf nog even kwam kijken en snel een hengel pakte ving in een tijdsbestek van iets meer dan een half uur nog 3 stuks.
Binnenkort starten de regulier wedstrijden. Mensen die met de wedstrijden mee willen vissen en zich nog niet hebben aangemeld, kunnen dat doen door contact op te nemen met de wedstrijdcommissie of door te mail naar hsv-elden@hotmail.com.