Ledenboekje 2015 is uit

Vrijdag, 30 januari 2015

Ergens deze week zal er bij alle leden het ledenboekje van HSV Elden in de brievenbus vallen. Het boekje bevat een verslag van het jubileum van afgelopen mei. Ook de standaard rubrieken zoals het Kampioensverhaal en De Penningmeester Vertelt hebben weer een plaats gekregen. Namens het bestuur wensen we alle leden veel leesplezier.

Het boekje bevat de nodige verhalen uit de geschiedenis van onze vereniging. Ook de standaard rubrieken zoals het Kampioensverhaal en De Penningmeester Vertelt hebben weer een plaats gekregen. Een oudere rubriek 'Een interview met...' is weer in het leven geroepen.

Namens het bestuur wensen we alle leden veel leesplezier.