De eerste VISpassen voor 2015 zijn de deur uit

Zaterdag, 20 december 2014

De leden van HSV Elden waarvan de contributie per incasso wordt afgeschreven, en de leden die tot nu toe per telebankieren hebben betaald, ontvangen deze week hun VISpas voor 2015.

Er zijn nog een aantal leden die nog niet hebben voldaan aan de contributie voor 2015. Zo lang de contributie niet is betaald wordt de VISpas voor 2015 niet verzonden.

Leden die alsnog willen dat de contributie per jaarlijkse incasso wordt geïnd, kunnen dit middels het formulier op deze pagina aangeven. De contributie wordt dan automatisch afgeschreven.

Leden die niet per incasso willen betalen maar het geld willen overmaken via Telebankieren kunnen dit doen op IBAN: NL 58 RABO 031.65.06.907 tnv HSV Elden ovv je naam en contributie 2015.

Tevens verzoeken wij leden die hun lidmaatschap willen opzeggen dit per direct te doen via email hsv-elden@hotmail.com.