Dirk van Gameren wint 7e wedstrijd senioren - weinig vis in de Linge

Dinsdag, 3 september 2024

Dirk van Gameren heeft de 7e seniorenwedstrijd van HSV Elden gewonnen. Hij was de enige die meer dan 1 kilo vis uit het water wist te halen. Plaats van handeling was de Linge bij Huissen. Net als de vorige wedstrijd van twee weken geleden was het ook nu weer zoeken naar de vis. Er werden veel grondels en zelfs een paar rivierkreeften gevangen, maar de mooie voorns en bliek bleken zich slechts bij enkele plaatsen op te houden. Daardoor was het voor veel mensen een taaie visserij met een niet al te best resultaat.

De volledige uitslag en de tussenstand in de competitie kun je hier terugvinden.