Lastige ochtend in de Linge voor de senioren wedstrijdvissers

Maandag, 19 augustus 2024

Op zondag 18 augustus is de zesde wedstrijd gevist in de herencompetitie van HSV Elden. Omdat de gracht in Elden compleet begroeid is en we er geen wedstrijd kunnen houden werd er uitgeweken naar de Linge bij Huissen. De voortekenen waren goed. Diverse mensen hadden er in de dagen van te voren gevist en er werd toen goed gevangen. Helaas lieten de vissen het op de zondagochtend afweten. Had je de kopstek geloot, dan kon je nog redelijk goed vis vangen, maar daarna werd het al gauw zoeken naar vis. Uiteindelijk wist John Beijer de wedstrijd te winnen.

De volledige uitslag en de tussenstand kun je hier vinden. In de eindstand wordt er gekeken naar de beste vijf resultaten. Omdat er nu zes wedstrijden zijn gevist is het slechtste resultaat tot nu toe bij iedereen er al afgehaald.