Dirk van Gameren wint vijfde wedstrijd seniorencompetitie

Vrijdag, 12 juli 2024

Dirk van Gameren heeft de vijfde wedstrijd van de seniorencompetitie van HSV Elden gewonnen. Door bijna twee kilo aan kleine vis te vangen won hij de dagprijs. De tweede plaats was voor Berry van de Broek en de derde plaats voor Harrie Kootstra.

Het was vooral kleine vis wat er gevangen werd deze keer. Het was wel leuk dat iedereen vis ter weging kon aanbieden, ook al ging het om veelal grondels en kleine voorns. Er werden wel veel verschillende soorten vissen gevangen deze keer. De vangst bestond uit Pontische stroomgrondel, zwartbekgrondel, een enkele winde, blankvoorns, kleine brasems en enkele baarzen.

De volledige uitslag en de tussenstand na 5 wedstrijden kun je hier downloaden.