Avond met veel vis bij Aquavita

Vrijdag, 28 juni 2024

Op 27 juni was de eerste van twee visavonden bij de visvijvers van Aquavita in Driel. HSV Elden had voor haar leden de Avonturenvijver bij Aquavita afgehuurd. Een gemengd gezelschap van jeugd en volwassen leden probeerde hier een visje te vangen. En dat lukte, iedereen aan de vijver ving leuk vis.

Een paar leden had nog nooit op deze manier op karper gevist. Via HSV Elden en Aquavita werden er enkele vaste hengels voorzien van elastiek beschikbaar gesteld. Er werd gevist met pellets of maïs. Het was voor de mensen die voor het eerst zo visten even wennen, maar al gauw werd er vis gevangen.

Wim Deegens heeft enkele foto's gemaakt van deze avond. Die zijn terug te zien in het fotoalbum.

Op 4 juni organiseren we nog zo'n avond voor onze leden.