Dirk van Gameren wint derde seniorenwedstrijd HSV Elden

Vrijdag, 14 juni 2024

Dirk van Gameren heeft de derde seniorenwedstrijd van HSV Elden gewonnen. Met een net vol voorn bleef Dirk Henk Proper en John Beijer voor. In de tussenstand staat John Beijer nog steeds bovenaan met een ruime voorsprong van maar liefst vijf punten.

Plaats van handeling was weer de Breekenhof in Driel. Het was gokken, ga je met de vaste stok vissen op voorn in de hoop dat er iets groters voorbij komt, of gok je op de feeder om de brasems die verderop zwemmen te vangen. De mensen die op de feeder gokten, gokten deze keer verkeerd. De vissen kwamen vooral met de vaste stok naar boven en zwommen dichter onder de kant. Dirk van Gameren wist hier het beste mee om te gaan door ongeveer 50 voorns te landen.

Henk Proper werd tweede door de vangst van een mooie zeelt. John Beijer werd derde. Zie de link voor de volledige uitslag en de tussenstand.