Gezellige en drukke feestavond

Zaterdag, 6 april 2024

Op 5 april vond weer de jaarlijkse feestavond plaats van Hengelsportvereniging Elden. De avond vond plaats in het Dorpshuis in Elden. Het was weer gezellig druk, de extra stoelen waren bijna niet aan te slepen. De avond bestond uit vier rondes bingo, uitreiking van de prijzen voor de wedstrijdvissers van afgelopen seizoen en tot slot nog een mooie verloting.

Tijdens de vier rondes bingo zat menigeen op de stoel te stuiteren. "Ik moet er nog eentje", klonk meermaals door de zaal. Uiteindelijk werden er twaalf mooie prijzen uitgereikt tijdens de bingo. Daarna werden uit alle overgebleven bingokaarten nog zes kleine prijzen verloot.

Tussen de vier rondes bingo zat de prijsuitreiking voor de seniorenwedstrijden van afgelopen seizoen. Daarnaast kon iedereen even gezellig bijkletsen onder het genot van een hapje en drankje.

Tot slot was er nog de verloting. Met mooie prijzen als onder andere een XXL Airfryer, hengelsportartikelen of een horloge werden er veel lootjes verkocht deze avond.