Incasso op 1 november

Woensdag, 1 november 2023

Op 1 november hebben alle leden die per incasso betalen voor hun lidmaatschap en dus de Vispas 2024 betaald. De Vispas zal voor deze mensen worden verstuurd tussen kerst en oud en nieuw. De Vispas wordt samen met het ledenboekje voor 2024 verstuurd. Voor de mensen die niet betalen per incasso, klik op 'Lees verder' om te zien hoe u alsnog kunt betalen.

De contributie voor het seizoen 2024 bedraagt 32,- Euro. Leden die géén hoofd-lid bij onze vereniging zijn betalen 11,75 Euro. Jeugdleden (leden die per 1-1-2024 jonger zijn dan 14 jaar) betalen 10 euro.

Indien men geen toestemming heeft gegeven voor automatisch incasso kan men het bedrag overmaken op rekeningnummer IBAN NL 58 RABO 0316506907 tnv HSV Elden. Vermeld hierbij contributie 2024 HSV Elden en uw eigen naam.

Wij verzoeken u dit bedrag uiterlijk 1 december 2023 over te maken zodat we de nieuwe vispassen voor het jaar 2024 eind december kunnen opsturen. De leden die dan nog niet hebben betaald ontvangen ook geen vispas!