Wim Deegens wint ook 7e seniorenwedstrijd en is nieuwe koploper

Maandag, 18 september 2023

Wim Deegens heeft ook de zevende wedstrijd van de seniorencompetitie gewonnen. Deze wedstrijd bleek dat de kopplek en de plaatsen daarnaast, de steknummers 1, 2 en 3, de meeste vis opleverden. Want ook de tweede plaats (Berry van der Broek) en derde plaats (John Beijer) zaten vooraan in het parcours. Op de overige plekken was het echt zoeken naar de vis.

De wedstrijd vond plaats aan de Linge tussen de A325 en Huissen. In tegenstelling tot de eerdere wedstrijden dit seizoen werkte het weer deze keer niet mee. Afgesproken werd om een uur later te starten, zodat we niet helemaal zouden weg regenen.

Paraplu's waren dit keer hard nodig

Uiteindelijk wist Wim Deegens de meeste vis op de stek te krijgen en afgetekend de eerste plaats op te eisen. Wim neemt met deze uitslag ook de koppositie in de tussen stand over, met 1 punt voorsprong op de nummers 2 en 3.

Volgende week wordt de laatste wedstrijd gevist op 24 september. Dan weten we wie dit jaar kampioen wordt.
De volledige uitslag en de tussenstand kun je hier vinden.