Wim Deegens wint zesde wedstrijd seniorencompetitie

Zondag, 10 september 2023

Wim Deegens heeft de zesde wedstrijd van de seniorencompetitie van HSV Elden gewonnen. Wim wist op een zonnige en warme ochtend aan de gracht in Elden meer dan 2 kilo vis te vangen. Berry van der Broek werd tweede en Harrie Kootstra derde.

Het was uitzonderlijk warm op de ochtend van de 10e september. In de weken ervoor waren er in de gracht in Elden visplaatsen vrijgemaakt door de waterplanten te verwijderen. De onderhoudscommissie had goed werk geleverd, want het vissen ging probleemloos. Maar zat de vis op de plek? Door de warmte was het voor veel mensen zoeken naar de vis. Ging je diep zitten vissen of juist dichtbij de oppervlakte?

Uiteindelijk wist Wim Deegens het beste met de situatie om te gaan. Hij ving een totaal van 2.147 gram aan vis.

De volledige uitslag en het tussenklassement na 6 wedstrijden vind je hier.