Zomerstop in activiteiten bij HSV Elden

Dinsdag, 18 juli 2023

De afgelopen maanden hebben we diverse activiteiten georganiseerd voor onze leden. Denk aan de jeugdwedstrijd, juniorencompetitie, de Knuimanbokaal en de competitie voor senioren. Ook zijn we wezen vissen in de karpervijver in Gendt en bij de forellenvijver in Gendt. Tot eind augustus gaan we nu ook zelf vakantie houden. Het kan zijn dat het iets langer duurt voordat er op mails wordt gereageerd. In september vinden de laatste drie wedstrijden plaats van de seniorencompetitie. Maar tot zo ver wensen wij iedereen een fijne zomervakantie toe.