Wim Deegens winnaar competitie HSV Elden

Maandag, 14 november 2022

Wim Deegens is de eindwinnaar van de competitie van HSV Elden. Wim behaalde met 196 punten twee punten meer dan runner-up Johan Cremers. Er werd gevist over zes wedstrijden, waarbij de vier beste resultaten meetellen voor het eindklassement.

Wim behaalde als beste resultaten een eerste plaats, twee tweede plaatsen en een derde plaats. In alle wedstrijden die Wim heeft meegevist eindigde hij bij de eerste drie. Een terechte kampioen.

Puntensysteem
Er wordt bij HSV Elden gevist op punten. De persoon die het hoogste gewicht vangt krijgt 50 punten, de persoon daarna 49 punten, en zo door. Vang je geen vis, dan krijg je tien punten minder dan de persoon die het laagste gewicht aan vis heeft gevangen. Bij een gelijke stand in de eindrangschikking telt het totaalgewicht aan vis dat is gevangen.

De volledige uitslag van de competitie kunt u hier downloaden.