Alle deelnemers vangen vis tijdens 3e wedstrijd competitie

Donderdag, 21 juli 2022

Op woensdagavond 20 juli werd de derde wedstrijd van de competitie gevist in onze eigen Kolk van Knuiman. De voorgaande wedstrijden hadden de deelnemers nog wel eens moeite om allemaal vis te vangen in onze kolk. Echter deze keer vingen alle deelnemers vis. Uiteindelijk was het Harrie Kootstra die er met de dagprijs vandoor ging.

Door vakantie en andere omstandigheden waren er minder deelnemers dan tijdens de eerste wedstrijden. Met 5 personen werd er gevist. Al gauw bleek dat twee scholen met kleine voorns bepalend waren voor de uitslag. Zowel Harrie Kootstra als Joop Stoffels wisten de nodige voorns binnen te halen. Daarnaast werden er ook enkele baarzen en zonnebaarzen gevangen.

De totaaluitslag van deze wedstrijd is hier te vinden.