Johan Cremers wint tweede wedstrijd Knuimanbokaal; Harrie Kootstra winnaar van de beker

Donderdag, 1 juli 2021

Johan Cremers heeft de tweede wedstrijd van de Knuimanbokaal gewonnen. Harrie Kootstra werd echter tweede in de daguitslag. Daarmee werd hij uiteindelijk eerste in de eindrangschikking, doordat hij de eerste wedstrijd had gewonnen. Johan Cremers was toen derde geworden.

Op een regenachtige woensdagavond werd de tweede en laatste wedstrijd om de Knuimanbokaal gevist. Plaats van handeling was weer onze eigen kolk. Werden er twee weken geleden nog de nodige voorns en baarsjes gevangen, met zelfs een zeelt als toetje, deze keer was het alleen maar baars wat de klok sloeg. Harrie Kootstra ving nog 1 maatse voorn, maar daarmee was de koek wel op.

Het was een nek-aan-nek race om de daguitslag. Deze werd gewonnen door Johan Cremers met 477 gram. Kort daarachter werd Harrie Kootstra tweede met 453 gram. John Beijer werd derde met 372 gram aan baars.

Regenachtige wedstrijd met de kermis op de achtergrond

Einduitslag
De einduitslag over twee wedstrijden:

1. Harrie Kootstra met 99 punten en 2089 gram vis in totaal
  2. Johan Cremers met 98 punten en 928 gram vis
  3. Frits Tiecken met 95 punten en 783 gram vis.