Lucas Perfors wint jeugdwedstrijd HSV Elden

Zaterdag, 26 juni 2021

Lucas Perfors heeft de jeugdwedstrijd van HSV Elden gewonnen. Lucas wist 4 baarzen te vangen met een totaallengte van 51 cm. Bo Beijer werd tweede en Bram Wannet wist de derde plaats in de wacht te slepen.

Op 26 juni werd weer de jaarlijkse jeugdwedstrijd gevist. Locatie was voor het derde jaar onze eigen kolk, de zogeheten 'Kolk van Knuiman' of 'Voorburgse Kolk'. Het weer was goed, zon en weinig wind. Maar zouden de vissen dat ook vinden?

Gespannen wordt er gevist

Al snel werden er enkele baarsjes gevangen door diverse kinderen, maar daarna werd het moeilijk. Zo zie je maar, ieder jaar is het anders. Soms wordt er veel vis gevangen en dit jaar werd er helaas wat minder vis gevangen. Van de deelnemende kinderen wisten 6 kinderen 1 of meerdere vissen boven water te krijgen. Maar de pret was er niet minder om.

Lucas Perfors ontvangt de beker voor de eerste prijs

Uiteindelijk ving Lucas Perfors de meeste vissen en mag hij zich dit jaar kampioen noemen. Maar sowieso gingen alle kinderen met een prijs naar huis, ook de kinderen die niets hadden gevangen. De prijzen werden ook dit jaar weer mede beschikbaar gesteld door Anton Corton Hengelsport in Heteren. Al jarenlang een trouwe sponsor van onze jeugdwedstrijd!

De uitslag van de wedstrijd is hier te downloaden.

De foto's van de wedstrijd zijn hier in te zien.