Wedstrijd Knuiman Bokaal gaat door

Woensdag, 9 juni 2021

Het is dan zo ver! Op woensdagavond 16 juni zal de eerste viswedstrijd voor volwassenen doorgang vinden. Het gaat om de 1e wedstrijd om de Knuiman bokaal. Deze wedstrijd zal worden gevist in onze eigen kolk aan de Rijksweg-West in Elden. Aanvang van de wedstrijd is om 18:00 uur. Voorwaarde voor het meedoen aan deze wedstrijd is dat je lid bent van HSV Elden.

De wedstrijd om de Knuiman bokaal bestaat uit twee losse wedstrijden. Ieder lid van HSV Elden kan meedoen met deze wedstrijd. Er zijn geen deelnamekosten. Deze wedstrijd kan dan ook bij uitstek worden gezien als kennismaking met de wedstrijdsport bij HSV Elden. Mocht je dus een keer mee willen vissen, geef je op via hsv-elden@hotmail.com .

De datum van de tweede wedstrijd zal na afloop van de eerste wedstrijd worden bepaald. Dit omdat de oorspronkelijke datum gepland was in de periode dat we nog niet in wedstrijdverband mochten vissen.