Jeugdwedstrijd HSV Elden op zondag 9 juli

Zondag, 2 juli 2023

Ook dit jaar houden we weer een jeugdwedstrijd voor onze jeugdleden. De jeugdwedstrijd zal plaatsvinden op zondag 9 juli. Deze wedstrijd zal plaatsvinden aan de kolk van Knuiman / Voorburgse kolk in Elden. Het adres is Rijksweg - West 92. Het tijdstip is van 09:00 uur tot 12:00 uur. Er is voor iedere deelnemer een kleine prijs. Er zijn echter wel een aantal regels waar we aan moeten voldoen. Klik op 'Lees verder' voor meer informatie.

Er zijn echter een aantal regels waar we aan moeten voldoen:
  • We kunnen vissen met maximaal 15 kinderen. We kunnen niet meer kinderen kwijt. Aanmelding gaat op volgorde van binnenkomst van de mail. Daarna kom je op een wachtlijst te staan. Mochten er zeer veel aanmeldingen binnen komen zal er een extra wedstrijd worden georganiseerd, waarbij we de jeugd indelen op leeftijd!
  • Per kind mag er maximaal 1 begeleider zijn voor eventuele hulp.
HSV Elden zorgt voor het voer en het aas. Er wordt alleen gevist met een vaste hengel. Werphengels zijn niet toegestaan.
Er zijn reservehengels en tuigjes voorhanden.

Diverse begeleiders van HSV Elden zijn aanwezig om eventueel ondersteuning te geven aan de kinderen, maar u als ouder mag natuurlijk ook helpen met het be-azen van de haak of het er af halen van een vis. Het is echter wel de bedoeling dat de kinderen zelf vissen.

Opgave: alleen via info@hsv-elden.nl. Bij opgave graag de naam, leeftijd en emailadres / telefoonnummer opgeven. Dit laatste zodat we contact op kunnen nemen, mochten er meer aanmeldingen zijn en we 2 wedstrijden gaan organiseren.