Tot 9 juni nog geen wedstrijden mogelijk

Woensdag, 19 mei 2021

Helaas kunnen we de wedstrijden die gepland stonden voor 9 juni niet door laten gaan. Voor alle sporten geldt dat officiƫle wedstrijden, competities en publiek helaas (nog) niet zijn toegestaan. Dit geldt dus ook voor de wedstrijden bij onze vereniging.

In groepsverband sportvissen (trainen) mag dus wel, maar laat het competitieve element (weeg- of meetprocedure) achterwege, aldus Sportvisserij Nederland op haar site.

Voor de jeugdwedstrijden geldt dat deze wel mogen doorgaan, wanneer het interne wedstrijden betreft. De jeugd hoeft geen 1,5 meter afstand te houden van elkaar en er geldt geen maximale groepsgrootte. De jeugdwedstrijd die gepland staat op zaterdag 26 juni kan sowieso doorgaan. Meer informatie hierover volgt in een apart bericht.