Prijswinnaars puzzelwedstrijd jeugd bekend

Zaterdag, 27 maart 2021

Ondanks dat de feestavond ook dit jaar niet kon doorgaan, kunnen we toch de prijzen bekend maken van de puzzelwedstrijd voor de jeugd. Deze puzzel stond in het clubblad die alle leden in december hebben ontvangen. De oplossing van de puzzel was 'Het is fijn om lid te zijn bij HSV Elden'. Onder de goede inzendingen zijn drie prijzen verloot.

Direct na het versturen van de boekjes naar onze leden stroomden de inzendingen binnen. Goed om te zien was dat alle inzenders de goede zin hadden gevonden. Uiteindelijk hebben de volgende kinderen een prijs gewonnen:

• Een hengel van 5 meter lengte is gewonnen door Thomas Zijlstra.
  • Een schepnet is gewonnen door Jayden Pangemanann.
  • Een viskoffer is gewonnen door Quinten van Kooten.

De prijswinnaars hebben via email bericht gehad.