Algemene ledenvergadering uitgesteld

Woensdag, 4 november 2020

In een jaar zonder Covid-19 zouden we in november de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering houden. Helaas hebben we als bestuur moeten besluiten om deze vergadering op te schorten tot nader order. We hebben nog gekeken om het overleg online te houden, maar hier zitten nog te veel haken en ogen aan om dit goed te laten verlopen.

Wel zijn we als bestuur bij elkaar geweest voor een bestuursoverleg. Een aantal zaken zijn in dit overleg besproken. Het gaat hier om een wijziging in het reglement en de aanleg van een nieuwe vlonder in de kolk. Via aparte berichten zullen de leden hierover op de hoogte worden gesteld.