Herencompetitie afgerond; Johan Cremers weer kampioen

Vrijdag, 18 september 2020

De herencompetitie is afgelopen. Er was besloten om ook de reservewedstrijd te vissen, zodat de herencompetitie dit jaar uit 5 wedstrijden bestond. Johan Cremers won vier van de 5 wedstrijden en werd in de andere wedstrijd derde. Hierdoor is Johan Cremers opnieuw kampioen van HSV Elden. Het bestuur van HSV Elden feliciteert Johan met het behalen van de eerste plaats. De complete uitslag wordt in November bekend gemaakt.

4e wedstrijd aan de gracht in Elden
De vierde wedstrijd werd in Elden gevist. Er werd weinig vis gevangen, het waren vooral 'kleine voorns'. De uitslag van de vierde wedstrijd:
1e. Frits Tiecken
2e. Hans Lohman
3e. Johan Cremers

5e wedstrijd aan de Linge
De laatste wedstrijd werd aan de Linge gevist. De uitslag van deze wedstrijd:
1e. Johan Cremers
2e. John Beijer