Johan Cremers wint tweede wedstrijd van herencompetitie

Maandag, 20 juli 2020

Johan Cremers heeft de tweede wedstrijd gewonnen van de herencompetitie. De tweede plaats was een prooi voor Frits Tiecken, terwijl John Beijer de derde plaats pakte. Hans Lohman was vierde. De overige deelnemers vingen geen vis. De wedstrijd werd gehouden aan de gracht in Elden.

Op een mooie zondagochtend met goed weer en een lekkere temperatuur werd er weer gevist in Elden. Hoewel de omstandigheden goed waren was het zeer moeilijk om de vis boven water te krijgen. Johan Cremers ving 1 brasem, en was daarmee direct winnaar. Frits Tiecken, John Beijer en Hans Lohman wisten ook nog een aantal voorns boven water te krijgen. De overige deelnemers vingen echter bot.

Naast vissers waren er deze keer ook veel toeschouwers. Veel spektakel kregen ze echter niet te zien.