Chris Kootstra wint jeugdwedstrijd 2020

Zaterdag, 27 juni 2020

Nadat Chris Kootstra vorig jaar al had gewonnen heeft hij ook dit jaar de jeugdwedstrijd gewonnen. Chris wist dit jaar 6 vissen te landen met een totale lengte van 86 cm. De tweede plaats was voor Boris Winter. Boris ving ook zes vissen, maar de totale lengte was met 68 cm iets minder. De derde plaats werd gewonnen door Jayden Pangemanann. Jayden ving 4 vissen met een totaallengte van 48 cm. Van de 15 deelnemers wisten 11 kinderen 1 of meerdere vissen te vangen.

Chris neemt de beker in ontvangst. De beker werd uitgereikt door voorzitter John Beijer.

Na het succes van vorig jaar besloot het bestuur om ook dit jaar weer te vissen in onze eigen Kolk van Knuiman / Voorburgse kolk. Gelukkig liet de situatie rond Corona het toe om een jeugdwedstrijd te organiseren.

Alle deelnemende kinderen (en sommige broertjes ook) gingen met een mooie prijs naar huis.

Mede dankzij sponsoring van een gewaardeerd seniorenlid en Hengelsportzaak Anton Corton in Heteren gingen alle kinderen met een mooie prijs naar huis.

Prachtige vislocatie aan de kolk.

Wanneer de situatie het toelaat gaan we ook volgend jaar weer een mooie jeugdwedstrijd organiseren. Voorlopig kunnen we nagenieten van de foto's.

De einduitslag is hier te downloaden.