Johan Cremers eindwinnaar Knuiman bokaal

Donderdag, 18 juni 2020

Johan Cremers is eindwinnaar geworden van het tweeluik wedstrijden om de Knuiman bokaal. Zowel in de eerste als tweede wedstrijd eindigde Johan als tweede. Daarmee verzamelde hij voldoende punten om het totaalklassement te winnen.

Winnaar van de tweede wedstrijd werd Frits Tiecken. Hij wist met een mooi aantal grote voorns Johan Cremers en Harrie Kootstra voor te blijven. In de eindrangschikking eindigde Frits Tiecken op de tweede plaats. Harrie Kootstra eindigde in de eindrangschikking op de derde plaats.

Winnaar van de eerste wedstrijd John Beijer bleef de tweede wedstrijd zonder vis. John wist over twee wedstrijden wel, met zijn vangst uit de eerste wedstrijd, de grootste hoeveelheid vis te vangen.