1e Wedstrijd Knuiman Bokaal Gaat Door!

Zaterdag, 30 mei 2020

Goed nieuws voor alle wedstrijdvissers. We hebben groen licht gekregen van Hengelsport Federatie Midden Nederland om een viswedstrijd te houden. Woensdag 3 juni zal daarom de eerste wedstrijd om de Knuiman Bokaal gaan plaatsvinden. Plaats van de wedstrijd is de Gracht aan de klapstraat in Elden. De wedstrijden om de Knuiman bokaal vallen buiten de reguliere competitie. Alle leden kunnen meedoen, ook wanneer je je niet hebt ingeschreven voor de andere wedstrijden. De aanvang van de wedstrijd is om 18:00 uur. Graag een half uur van tevoren aanwezig voor de loting van de plaatsen. De eindtijd van de wedstrijd is 21:30 uur.