Locatie jeugdwedstrijd van 29 juni verplaatst

Donderdag, 27 juni 2019

Aanstaande zaterdag vindt de jaarlijkse jeugdwedstrijd vissen van Hengelsportvereniging Elden plaats. De locatie wordt echter gewijzigd. Vanwege een ernstige aantasting van eikenprocessierups in de eikenbomen die langs de gracht staan, gaan we vissen in de Voorburgse kolk / Kolk van Knuiman. Het is op dit moment niet verantwoord om met de kinderen aan de gracht te gaan vissen.

De wedstrijdleiding gaat vanavond voldoende visplekken vrijmaken, zodat iedereen kan vissen. Tijdens de controle vandaag hebben we al veel dikke voorns en een enkele brasem zien rondzwemmen.

Het adres is rijksweg-west 92 in Elden.

Allemaal tot zaterdagochtend.