Let op: Contributie voor 2022 is verhoogd!

Woensdag, 25 augustus 2021

Even een reminder: zoals is besproken in de bestuursvergadering van het afgelopen jaar is de contributie voor gewone leden verhoogd met € 2,00. Dit betekent dat de contributie voor het jaar 2021 nu € 32,- bedraagt. De prijzen voor het sublidmaatschap (wanneer je een hoofdlidmaatschap bij een andere vereniging hebt) zijn verhoogd naar € 11,75. Voor jeugdleden tot en met 14 jaar oud is de prijs gelijk gebleven met € 10,-. De contributie is aangepast doordat de afdracht die wij als vereniging betalen naar Hengelsport Federatie Midden Nederland is verhoogd per 1 januari 2021.