VISpassen HSV Elden tussen Kerst en Oud en Nieuw de deur uit

Vrijdag, 1 december 2023

De laatste dagen komen er veel vragen binnen over wanneer de VISpas voor 2024 wordt verstuurd. Net zoals in voorgaande jaren wordt de VISpas van HSV Elden tussen Kerst en Oud en Nieuw verstuurd. Dit doen we zodat we het ledenboekje voor 2023 in 1 keer mee kunnen sturen naar alle leden. Mocht je de VISpas niet hebben ontvangen na oud en nieuw? Klik dan op 'Lees verder' voor meer informatie.

Tijdelijk bewijs
Zit jij rond de jaarwisseling nog altijd zonder je nieuwe VISpas terwijl je dolgraag naar de waterkant wil? Check dan op www.mijnsportvisserij.nl je adresgegevens en de betaalstatus van je VISpas. Heb je wél al betaald, maar is je nieuwe pas nog niet binnen? Download dan op dezelfde pagina een tijdelijk bewijs. Met deze volwaardige vervanging van je VISpas kun je zonder zorgen op pad.