Uitslagen van de eerste twee wedstrijden zijn bekend

Dinsdag, 31 mei 2016

De eerste twee wedstrijden zijn ondertussen alweer gevist. De eerste wedstrijd vond plaats op 8 mei in de Linge bij de A325, de tweede wedstrijd vond plaats op 29 mei in de gracht bij Park Westerveld in Elden. Werd er de eerste wedstrijd nog matig gevangen, tijdens de tweede wedstrijd werd het voor veel deelnemers al makkelijker om een visje te vangen. De volgende wedstrijd vindt plaats op 12 juni aan de Linge in Elst.

Uitslag 8 mei 2016

1e plaats - Henk Looijschelder, 327 gr
2e plaats - Johan Cremers Sr, 60 gr
3e plaats - John Beijer, 50 gr

De overige deelnemers wisten geen vis te landen.

Uitslag 29 mei 2016

1e plaats - Hein Cremers, 4107 gr
2e plaats - Johan Cremers Sr, 2323 gr
3e plaats - John Beijer, 2248 gr

Voor een volledig overzicht van de uitslagen kunt u kijken bij het kopje wedstrijden op de site.

Tussenstand

In de tussenstand staat Johan Cremers Sr bovenaan met 98 punten. John Beijer en Henk Looijschelder volgen beide met 96 punten, waarbij John Beijer meer gram vis heeft gevangen. Het kan dus nog alle kanten op.

Zelf een keer meevissen?

Ondanks dat de eerste wedstrijden zijn gehouden kunnen leden zelf ook altijd een wedstrijd meevissen. Het inschrijfgeld bedraagt €3,50 per wedstrijd. Opgeven kan via hsv-elden@hotmail.com