1e viswedstrijd gewonnen door Hein Cremers

Maandag, 4 mei 2015

Op zondagochtend 3 mei is de eerste wedstrijd van het jaar gevist op de kribben in Heteren. Er waren 9 man aanwezig, 3 mensen hadden om diverse redenen afgezegd. Hein Cremers wist met een nipt verschil te winnen van Jan Knuiman. Johan Cremers jr legde beslag op de 3e plaats.

De volledige uitslag van de wedstrijd:

1. Hein Cremers 1586 gr
  2. Jan Knuiman 1526 gr
  3. Johan Cremers jr 1235 gr
  4. Hans Lohman 941 gr
  5. Ton Peelen 886 gr
  6. Johan Cremers 308 gr
De overige mensen wisten geen vis ter weging aan te bieden. Wel werden er nog enkele snoekbaarzen gevangen die weer moesten teruggezet. Deze tellen niet mee.

Wilt u zelf een keer een wedstrijd meevissen? U kunt nog steeds meedoen, van de 8 resultaten tellen alleen de 6 beste resultaten mee. Aanmelden kan via John Beijer of Joop Stoffels. Klik hier voor meer informatie.