Gelrepas

Zaterdag, 8 december 2018

Leden die in het bezit zijn van een Gelrepas kunnen de helft van het lidmaatschapsgeld terugkrijgen via de gemeente. Klik op 'Lees verder' voor meer informatie.

Wanneer u in het bezit bent van een Gelrepas, dan dient u het nummer dat op uw Gelrepas staat door te geven via hsv-elden@hotmail.com. Daarnaast dient u uw naam, adres en uw rekeningnummer door te geven. Met deze gegevens kan HSV Elden het deel van het lidmaatschapsgeld declareren bij de Gemeente. U krijgt op deze manier de helft van het betaalde lidmaatschapsgeld terug.

Heeft u het volledige bedrag al betaald, en heeft u toch een Gelrepas? Geef ook dan het nummer en uw NAW-gegevens door via de mail. HSV Elden declareert alsnog het bedrag bij de gemeente, waarna u het deel dat u zelf teveel heeft betaald teruggestort krijgt.

Let wel, de vispas wordt pas uitgegeven wanneer HSV Elden het volledige bedrag aan lidmaatschapsgeld binnen heeft.