HSV Elden helpt dorpsvereniging Elden

Zaterdag, 13 december 2014

Begin 2014 heeft de Dorpsvereniging Elden het Dorpshuis gekocht. Sinds maart 2014 is het actiecomité “Red het Dorpshuis” druk aan de slag met acties die zoveel mogelijk geld moeten opleveren voor het behoud van het Dorpshuis. Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering van HSV Elden is besloten dat wij daar ook een steentje aan willen bijdragen. Daarom heeft HSV Elden € 250,- gesponsord voor het behoud van het Dorpshuis.

Op 11 december overhandigde penningmeester Harrie Kootstra de envelop met inhoud aan de voorzitter van de Dorpsraad Jack Bosman. Als vereniging hopen we dat het Dorpshuis behouden blijft voor het dorp Elden.

Wanneer u meer informatie wilt over het Dorpshuis en de Dorpsvereniging Elden, dan kunt u hier klikken.