Wedstrijden: data en locaties voor het komende jaar vastgesteld

Woensdag, 15 november 2023

HSV Elden heeft haar viswedstrijden voor het komende jaar vastgesteld. De data en locaties van de wedstrijden staan op de site bij het kopje 'Wedstrijden' en in de agenda.

Wedstrijdvissers betalen 16,00 euro per jaar om mee te doen aan de wedstrijden. Wil je een keer een enkele wedstrijd meedoen? Dan betaal je 3,50 euro per wedstrijd. Voorwaarde voor deelname is wel dat je lid bent van HSV Elden.

Voor deelname aan de wedstrijden om de Knuiman-bokaal geldt dat ieder lid hier gratis aan mee kan doen.

Ook dit jaar gaan we weer een juniorencompetitie en een jeugdwedstrijd opzetten. De data staan al in de agenda. Volg onze website of nieuwsbrief voor meer informatie.

Voor de forellenwedstrijden gelden aparte kosten. Voor 10 euro per keer kan er worden meegevist. Per lid mogen er maximaal 2 introducees meedoen, deze betalen echter 15 euro.