50-jarig jubileum HSV Elden

Zaterdag, 24 mei 2014

De Kolk van Knuiman, Rijksweg West te Elden, aansluitend Café Restaurant Zaal 'Ons Huis te Elden

Op zaterdag 24 mei 2014 viert Hengelsportvereniging Elden haar 50-jarig jubileum. Wij nodigen alle leden en sponsoren hierbij van harte uit tot het bijwonen van onze receptie. Deze zal plaatsvinden in de zaal van Café-Rest “Ons Huis” aan de Brink te Elden. U bent welkom van 15:30 – 18:00 uur! Voorafgaand aan de receptie zal om 14:30 uur bij de kolk aan de Rijksweg ons nieuwe vis-vlonder worden geopend. Ook hierbij zijn alle leden van harte welkom.