Het laatste verenigingsnieuws

Wedstrijden: data en locaties voor het komende jaar vastgesteld

publicatiedatum: Zondag, 10 december 2017

HSV Elden heeft haar viswedstrijden voor het komende jaar vastgesteld. De data en locaties van de wedstrijden staan op de site bij het kopje 'Wedstrijden'.

Wedstrijdvissers betalen 16,00 euro per jaar om mee te doen aan de wedstrijden. Wilt u een keer een enkele wedstrijd meedoen? Dan betaalt u 3,50 euro per wedstrijd. Voorwaarde voor deelname is wel dat je lid bent van HSV Elden.

Voor deelname aan de wedstrijden om de Knuiman-bokaal geldt dat ieder lid hier gratis aan mee kan doen.

Voor de forellenwedstrijden gelden aparte kosten. Voor 10 euro per keer kan er worden meegevist. Per lid mogen er maximaal 2 introducees meedoen, deze betalen echter 15 euro.

Gelrepas

publicatiedatum: Vrijdag, 8 december 2017

Leden die in het bezit zijn van een Gelrepas kunnen de helft van het lidmaatschapsgeld terugkrijgen via de gemeente. Klik op 'Lees verder' voor meer informatie.

Uitslag wedstrijden senioren en Knuiman bokaal bekend

publicatiedatum: Vrijdag, 1 december 2017

Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering zijn de uitslagen van de wedstrijden senioren en de Knuiman bokaal bekend gemaakt. Dit jaar grossiert Johan Cremers in trofee├źn, aangezien hij zowel de wedstrijden als de Knuimanbokaal heeft gewonnen.

Nieuw: Mijnsportvisserij.nl

publicatiedatum: Dinsdag, 7 november 2017

Sportvisserij Nederland heeft ervoor gezorgd dat sportvissers hun adreswijziging zelf kunnen doorvoeren, een duplicaat kunnen aanvragen als ze de VISpas kwijt zijn, een gratis MeeVIStoestemming aanvragen, opzeggen en meer.

Algemene Ledenvergadering op 30 november

publicatiedatum: Vrijdag, 3 november 2017

Beste leden, De Algemene Ledenvergadering van HSV Elden zal dit jaar op donderdag 30 november worden gehouden in Dorpshuis Ons Gebouw, Rijksweg West 50 te Elden. De vergadering begint om 20:00 uur. Alle leden van wie het emailadres bekend is krijgen de agenda per email opgestuurd. De agenda is tevens in te zien wanneer u klikt op "Lees verder".

Welkom

Dit is de website van Hengelsportvereniging Elden. De HSV heeft zijn standplaats in Elden, onder de rook van Arnhem. Leden van de vereniging zijn vooral te vinden in Elden en de omliggende Arnhemse wijken Elderveld, De Laar (Oost en West), De Schuytgraaf en Zuid (Malburgen).

Weersverwachting
Arnhem