HSV Elden organiseert twee visavonden bij de karpervijvers van Aquavita

Woensdag, 17 april 2024

Dit jaar organiseert HSV Elden twee visavonden op de avonturenvijver van Aquavita in Driel. De avonden vinden plaats op twee donderdagen, te weten 27 juni en 4 juli. Per avond kunnen 14 deelnemers plaatsnemen aan de avonturenvijver in Driel. We vissen van 18 uur tot 21 uur. Opgave gaat op volgorde. In principe kun je 1 x meedoen, dus je geeft je op voor één van de twee avonden. Mocht er een plaats over zijn dan kun je een tweede keer inschrijven, dat laten we weten als vereniging.

Op de avonturenvijver mag je vissen met een feederhengel of vaste hengel met elastiek. Je bent wel verplicht om hier weerhaakloos te vissen, dus let daarop. Er zijn voor leden van HSV Elden geen kosten verbonden aan dit evenement. Dus wil je een keer vissen op een commercialvijver, dan is dit je kans. Meer informatie volgt de komende tijd.

Opgeven voor de avonden kan via info@hsv-elden.nl.