Geef je nu op voor de juniorencompetitie van HSV Elden

Vrijdag, 12 april 2024

Dit jaar gaan we opnieuw een juniorencompetitie organiseren. Alle jeugdleden van 12 tot en met 18 jaar kunnen zich hiervoor aanmelden. Er wordt gevist over drie wedstrijden, waarbij de beste twee wedstrijden meetellen. Dus mocht je een keer een avond niet kunnen, dan is dat geen probleem. De wedstrijdavonden zijn: vrijdag 31 mei, vrijdag 14 juni en vrijdag 28 juni. Alle wedstrijden beginnen om 18:30 uur en duren tot 21:00 uur. Lees het bericht verder voor meer informatie.

De wedstrijden gaan door bij minimaal 8 deelnemers. Het wedstrijdreglement staat op onze site www.hsv-elden.nl .

Wat neem minimaal je mee tijdens de wedstrijden:
  • Een vaste hengel (dus GEEN werphengel) met tuig
  • Een schepnet (mocht je geen schepnet hebben, dan is deze wel voorhanden, maar handig is het om zelf eentje bij je te hebben)
  • Een leefnet (mocht je geen leefnet hebben, meld het dan even. Dan zorgt de vereniging hier voor)
De locatie is in principe voor alle drie de wedstrijden in de gracht bij de klapstraat in Elden. We kunnen de tweede wedstrijd uitwijken naar een locatie in Elderveld als jullie dit leuk vinden.

Per wedstrijd zijn er drie kleine dagprijzen te verdienen. Daarnaast vis je mee in de competitie. Aan het eind van de competitie worden de eindprijzen uitgereikt.

Opgeven doe je per mail naar: info@hsv-elden.nl

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je deze natuurlijk stellen via bovenstaand mailadres.