Johan Cremers wint Knuimanbokaal

Donderdag, 29 juni 2023

Johan Cremers heeft dit jaar de Knuimanbokaal gewonnen. Over twee wedstrijden wist Johan de meeste punten bij elkaar te sprokkelen. Henk Proper is tweede geworden in de eindrangschikking en Harrie Kootstra derde. De tweede wedstrijd zelf werd gewonnen door John Beijer.

Het was een avond waarop de zeelten huishielden. Een aantal mensen kreeg een mooie zeelt aan de lijn, maar met de dunne lijnen aan de hengel en de vele dotterbloemen in het water werd er geen zeelt geland. Uiteindelijk wist bijna iedereen wel vis aan te bieden ter weging.

De uitslag van de tweede wedstrijd en de eindstand zijn hier te vinden.