Spannende seniorenwedstrijd in Driel

Zondag, 25 juni 2023

Op zondachochtend 25 juni werd de derde wedstrijd van de seniorencompetitie gevist. Plaats van handeling was deze keer de watergang bij de sportvelden in Driel. Normaal gesproken mogen we daar niet vissen omdat het een verenigingswater is van De Rietvoorn uit Elst, maar voor wedstrijden wordt er een uitzondering gemaakt. Er werd goed gevangen door een merendeel van de aanwezigen. Er werden zelfs enkele karpers gehaakt, maar deze kwamen uiteindelijk niet op de kant. Winnaar was Johan Cremers, Frits Tiecken was tweede en Harrie Kootstra derde.

Om kwart over 7 in de ochtend vond de loting plaats, waarna om 8 uur stipt de wedstrijd begon. Al snel werden er meerdere blieken en grote voorns gevangen door een aantal deelnemers. Af en toe werd er zelfs een karper gehaakt. Om deze binnen te krijgen was een hele toer wanneer je vist met 12 of 14/100e lijn en soms een onderlijn van 10/100e. Uiteindelijk is het niemand gelukt om daadwerkelijk een karper te landen.

Mooi viswater in Driel

Johan Cremers wist met meer dan 2 kilo aan vis de 1e plaats binnen te halen. Frits Tiecken werd tweede met 1.700 gram en Harrie Kootstra derde met ruim 1.600 gram.

Klik hier voor de volledige uitslag.

Klik hier om nog enkele foto's te bekijken.