Op zoek naar vis tijdens de tweede juniorenwedstrijd

Zaterdag, 24 juni 2023

Op 23 juni is de tweede wedstrijd gevist in de juniorencompetitie. Het was letterlijk zoeken naar de vis. Of het nu door de regen kwam van de vorige dagen, of door de groei van waterplanten, wie zal het zeggen. Alleen Chris Kootstra en Axel de Boer wisten vis te vangen. Uiteindelijk won Chris de wedstrijd door de vangst van enkele grotere vissen. Axel ving een vis meer, maar het totaalgewicht was minder.

Aan de support lag het in ieder geval niet. Met steun van ouders en enkele wedstrijdvissers van HSV Elden werd er van alles geprobeerd. Uiteindelijk wist Chris 3 vissen te vangen met een totaalgewicht van 363 gram. Axel had vier kleinere vissen met een totaalgewicht van 97 gram.

De vissers hadden steun van ouders en supporters.

Hond Tess houdt het baasje en de dobber aandachtig in de gaten.

De complete uitslag van de wedstrijd en de tussenstand na twee wedstrijden vind je hier.

De foto's van de juniorencompetitie vind je hier.