Vis zat diep tijdens eerste wedstrijd Knuimanbokaal

Donderdag, 22 juni 2023

Op de langste dag van het jaar is de eerste wedstrijd om de Knuimanbokaal gevist. Plaats van handeling was onze eigen kolk aan de Rijksweg-West in Elden. 7 deelnemers waren aanwezig om te bekijken of ze een vis konden vangen in de kolk. Uiteindelijk bleek Harrie Kootstra het hoogste gewicht aan vis te hebben gevangen. Tweede werd Richard Buyl en derde Johan Cremers.

Onze kolk is diep en niet het gemakkelijkste water om te vissen. Dat bleek ook nu weer. De vis zat op grote diepte verstopt. Desondanks wisten vijf van de zeven deelnemers vis aan te kunnen bieden.

Klik hier om de volledige uitslag in te zien.