Lastige viswedstrijd voor senioren

Maandag, 19 juni 2023

Op 14 juni is de tweede competitiewedstrijd gevist door de senioren van HSV Elden. Het werd een moeilijke wedstrijd waarbij het zoeken was naar de (kleine) vis. Uiteindelijk was het John Beijer die met 833 gram het hoogste gewicht aan vis wist te landen. Johan Cremers werd tweede en Frits Tiecken derde. Vijf van de twaalf deelnemers wisten zelfs geen enkele vis te vangen.

Of het nu het warme weer van de laatste tijd was, of dat de brasems in de gracht slimmer zijn geworden, wie zal het zeggen. Feit was dat men moeite moest doen om vis te vangen. Had je een schooltje met rietvoorns in de buurt, dan had je geluk. Zat de vis dieper en meer tussen de waterplanten, dan had je pech.

De complete einduitslag van de tweede wedstrijd en de tussenstand na twee wedstrijden kun je hier vinden.