Chris Kootstra wint eerste juniorenwedstrijd van HSV Elden

Zaterdag, 10 juni 2023

Chris Kootstra heeft de allereerste wedstrijd van de juniorencompetitie van HSV Elden gewonnen. Chris wist al vlot enkele vissen te vangen en bleef gedurende de wedstrijd zijn visjes vangen. Jayden Pangemanann werd tweede en Axel de Boer derde.

Mede op verzoek van enkele ouders en deelnemers van de jeugdwedstrijden van voorgaande jaren werd er dit jaar voor het eerst een juniorencompetitie gehouden. Het liep niet storm met de aanmeldingen, maar als vereniging hebben we uiteindelijk toch besloten om de competitie door te laten gaan met in totaal vijf deelnemers.

De juniorencompetitie wordt over drie wedstrijden gevist waarbij men 1 resultaat mag laten vallen. Dus de beste twee resultaten tellen mee voor het eindklassement.

Er werd fanatiek meegeleefd door ouders en andere supporters

Uiteindelijk wist Chris 470 gram aan vis te vangen. Jayden Pangemanann werd tweede met 117 gram aan vis. Axel de Boer werd derde met 83 gram aan vis. Boris Winter wist helaas geen vis te landen, ondanks enkele mooie aanbeten. Gelukkig zijn er nog twee wedstrijden.

De uitslag is ook hier te vinden.

Foto's van de wedstrijd vind je hier.