Vrijwilligersavond HSV Elden succesvol

Maandag, 29 mei 2023

Op vrijdag 26 mei heeft hengelsportvereniging Elden een avond georganiseerd om vrijwilligers te werven. Uit een eerder gehouden enquête in maart 2023 gaven ruim 10 leden aan wel iets extra`s voor de club te willen doen. Hiervan waren er 6 op deze avond aanwezig, één persoon had zich via email afgemeld. Ook een van de medewerkers van Decathlon was aanwezig op deze avond. Sinds een aantal jaren is er een uitstekende band opgebouwd en ook in 2023 wordt wederom samengewerkt.

Al vele jaren doen dezelfde personen het vrijwilligerswerk bij de vereniging en de volgende activiteiten werden met de groep besproken:
  • Bestuurstaken
  • Onderhoud viswater
  • Jeugd (ook vis-les)
  • Rondbrengen clubblad
Het bestuur heeft alle onderdelen toegelicht en op basis daarvan hebben aanwezigen aangegeven waar zij hulp kunnen bieden. Afgesproken is dat de verschillende activiteiten via een groepsapp worden aangegeven en het bestuur gaat dit regelen. Op dit moment telt het bestuur 3 actieve leden en komende jaren wil de club dit uitbreiden naar 5 leden.

Verdere zaken die op deze avond met de groep zijn besproken:
  • Westerveld Fair op zondag 28 mei 2023
  • Bezoek delegatie Decathlon aan de kolk op woensdag 31 mei
  • Ledenactiviteit bij vijver “Het Broek” in Gendt op zondag 4 juni
  • Jeugdwedstrijd op zondag 9 juli
Op woensdag 7 mei vindt de 1e viswedstrijd voor senioren in de Gracht plaats en op vrijdag 9 juni de eerste juniorenwedstrijd (bij voldoende aanmeldingen). Op zondag 28 mei gaat bestuur + wedstrijdcommissie tijdens Westerveld Fair kijken of extra onderhoud moet plaatsvinden. Indien dit nodig blijkt worden op zaterdag 3 juni voldoende visplekken gemaakt. Dit zal via de nieuwe groepsapp worden aangegeven.

Heeft u zelf interesse om ook mee te helpen met de activiteiten die we organiseren? Neem contact op via info@hsv-elden.nl