26 mei - avond voor nieuwe vrijwilligers

Dinsdag, 25 april 2023

Op vrijdagavond 26 mei organiseert HSV Elden een bijeenkomst voor mogelijke nieuwe vrijwilligers. De bijeenkomst wordt georganiseerd in het Dorpshuis aan de Rijksweg-West 50 in Elden. Uit onze enquĂȘte van maart jl. bleek dat diverse mensen wel wat vrijwilligerswerkzaamheden willen doen voor onze vereniging. Op deze avond presenteren we onszelf en wat we allemaal doen en kunnen doen. Deze avond is geheel vrijblijvend, er zit geen verplichting aan vast. Dus kom eens langs en maak eens kennis met de mensen achter de vereniging!